Kokosbullar

Standard

Tänk vad lätt det är att göra annat än det man borde göra. Speciellt när det gäller att välja mellan något roligt och något mindre roligt. Därför hamnade jag i köket idag istället för där jag borde ha varit.

image

image

Eftersom jag gillar när man får snabba resultat gillar jag att göra hastbullar. På 15-20 min har man rört ihop smeten och fått en färdig plåt med varma bullar som bör ätas direkt.
Storeman och hans kompis blev i alla fall nöjda när de kom från fotbollsplanen och då är även jag nöjd!

Kommentera

