Hjälp med pelargonerna

Standard

Förra året när vi flyttade hit fick jag överta stora fina pelargoner som jag bara älskade. Med mina ogröna fingrar var jag glad att de överlevde hela sommaren så jag blev mäkta förvånad när jag nu hittade dem i matkällaren med nytt grönt i dem.  Har nämligen inte tittat till dem på hela vintern vilket jag kanske borde ha gjort 😕

image

Nu undrar jag om det finns någon snäll själ med gröna fingrar som kan tala om för mig vad jag ska göra för att de ska bli lika fina i år som de var förra året.

Kommentera

