Mormorsrutor

Standard

Att bara sitta still och inte tänka på någonting är inte en lätt sak för mig. Men då är virkning ett alternativ då jag sitter ner och måste räkna stolpar, luftmaskor, fasta maskor och så vidare. Under några veckor har det varit mormorsrutor som tillverkats på löpande band.

image

Närmare bestämt 8×6 rutor har det blivit.

image

Helt ok att göra rutorna, något tråkigare att sätta ihop ihop dem.

image

Har tagit några i taget och sedan har de legat där på golvet och irriterat mig fram till idag, då jag äntligen fick nog med energi och lyckades bli klar.

image

Ibland räcker det att prata en liten stund med trevliga kollegor för att tanka energi och då är det bara att njuta den tid som jag känner mig någorlunda som vanligt innan tröttheten tar över igen.

Kommentera

