Bebiskläder

Standard

I elva respektive sju år har jag haft barnens första kläder och skor liggandes i en låda. Två flyttar har de varit med om utan att jag har kommit på vad jag ska göra med dem. 

Att kasta dem har inte varit något alternativ men inte heller att ha dem nerpackade i en låda som bara flyttas runt.

Så idag har det äntligen hänt! Jag har gjort en varsin tavla till barnen med deras första kläder, skor och ultraljudsbilder. 

Nu fattas det bara att få upp dem på väggen och det hoppas jag går lite fortare än det gjorde att komma på vad jag skulle göra med kläderna 😉

Kommentera

